Іноді підприємство отримує від споживачів питання: чи може до оселі завітати представник водоканалу? Як не стати жертвою шахраїв? Тому роз’яснюємо.
Для чого може прийти працівник водоканалу:
провести контрольне зняття показань приладів обліку;
здійснити огляд вузлів обліку;
для розпломбування/опломбування лічильника (у разі аварійної ситуації чи повірки з демонтажем);
для складання попередження о заборгованості;
для зміни норми споживання.
Як переконатися, що завітав не шахрай: попросіть пред’явити посвідчення з фотокарткою і печаткою КП «Путивльміськводоканал». У випадку відмови від надання зазначеного документу або при його відсутності – звертайтеся до правоохоронців.
Перевірити інформацію про особу, яка представляється працівником КП «Путивльміськводоканал», а також уточнити причину візиту можна, зателефонувавши за номерами: 066- 972-08-48, 098-223-74-93, (05442) 5-10-92.