В нашому підприємстві працює багато спеціалістів — серед них контролери, які виконують вкрай важливу роботу. В основному контролери у нас жінки, вони допомагають здійснювати коректний облік даних показів лічильників та забезпечують точність нарахувань за спожиту питну воду, розносять рахунки за спожиті послуги.
1. Хто такі контролери та навіщо вони приходять до мене додому?
Контролер – це співробітник КП «Путивльміськводоканал», який в основному працює з лічильниками споживачів безпосередньо на місці їх встановлення - в оселі споживача, та оформлює необхідні документи.
Найпоширенішою причиною візиту контролеру є контрольне знімання показників.
Також контролери активно працюють з боржниками: розносять попередження з проханням погасити борг або укласти договір реструктуризації. А в житлових будинках з великим відсотком заборгованості на дошках оголошень розміщують списки квартир, які мають заборгованість.
2 Як пересвідчитись, що прийшов контролер водоканалу, а не шахрай?
1) Кожен контролер КП «Путивльміськводоканал» має посвідчення встановленого зразка і пред`являє його на першу вимогу споживача у формі «книжечки». ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: будь-яке посвідчення має термін дії – це дата, що вказана у графі «дійсне до». У справжнього працівника посвідчення не може бути прострочене.
3) Якщо у вас виникли будь-які сумніви щодо особистості контролера, ви завжди можете зателефонувати до підприємства тел. 066-972-08-48 та перевірити інформацію.
3. Що робити, якщо мене не було вдома, коли приходив контролер, але я готовий до співпраці?
Якщо ви залишали заявку на виклик контролера самостійно то з вами, в телефонному режимі, зв’яжеться представник КП «Путивльміськводоканал» для узгодження дати та часу візиту контролера. У випадку якщо в момент попередньо узгодженого візиту контролера вас не було вдома, ви маєте можливість звернутись із повторною заявкою.
Якщо вас не було вдома під час неузгодженого контрольного візиту контролера, в такому випадку ви маєте можливість звернутись до КП «Путивльміськводоканал» самостійно за контактними даними, які залишив контролер.
4.Що буде, якщо я не пущу контролера до оселі?
Наголошуємо, навіть якщо Ви кожного місяця вчасно передаєте показники лічильників, це не звільняє Вас від обов’язку забезпечувати доступ представникам КП «Путивльміськводоканал» для проведення контрольного зняття показань засобів обліку.
Так Законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», а також згідно з Договором визначено обов’язок споживачів допускати у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) виконавців комунальних послуг у порядку, визначеному законом і договорами відповідних житлово-комунальних послуг для проведення перевірки показань приладів обліку, які забезпечують індивідуальний облік відповідної послуги.
КП «Путивльміськводоканал» закликає сприяти роботі контролерів та вчасно передавати показання лічильників. Це дозволить правильно обліковувати та контролювати споживання послуг з централізованого водопостачання на централізованого водовідведення.
У будь-якому випадку, недопуск контролера не вирішить ваших проблем, і ваш борг нікуди не подінеться. Відмова від співпраці тільки додасть більше клопоту як нашим працівникам, так і вам.
Ми дуже просимо споживачів з розумінням ставитись до роботи наших контролерів та не провокувати конфліктні ситуації.